Welcome to Kira's Blog! have fun here.Follow me and leave a tag │FollowDashboard│ to enlarge the page press Ctrl and scroll ur mouse
*叶诗嗒部落格*
ABOUT ENTRY LINKS Tutorial Credits

我的笨蛋恶魔
Saturday, September 17, 2011 • 9:53:00 PM • 0 comments
好啦~~不叫你喂啦~~
酱叫你神马好呢?
打零”??“喊你”??
嘻嘻~~你就选一个吧~
你自己说其它情侣也酱叫的噢~~XD


呵呵~不逗你啦。。。
呃。。。
叫你笨蛋比较有亲切感嘛~=3=
不然叫你宝贝噢??
还是叫你我最爱的老公涅~^3^
还是何军~呵呵~~
你自己想好再告诉我要叫你什么吧~
因为你喜欢我才会愿意叫你嘛~
我爱你哟!!!
MUACKS!


=叶诗=

Labels:



PASTFUTURE

Status

hover the picture to watch the status~
划过图片观看状态~



online

Tanslate



Music



GIVE ME YOUR WORDS



BLOG ARCHIVE