Welcome to Kira's Blog! have fun here.Follow me and leave a tag │FollowDashboard│ to enlarge the page press Ctrl and scroll ur mouse
*叶诗嗒部落格*
ABOUT ENTRY LINKS Tutorial Credits

韩庚的妹妹~(同样姓韩的...
Sunday, October 30, 2011 • 7:27:00 PM • 0 comments

找时间出去一起进钱咯~
或者去学校也行~



当然知道啦~
所以我买的酱多东西...

包包不破洞才怪...

不介意的啦~
可是被等我看完先哦~

美男果然是你最大的动力啊~=w=
花痴女~虽然我也是了~

有见面时拿给我就可以啦!


钱我是可以帮你付着先的啦~
你就先不要下单先吧~
我回来时再说~



Labels:



PASTFUTURE

Status

hover the picture to watch the status~
划过图片观看状态~



online

Tanslate



Music



GIVE ME YOUR WORDS



BLOG ARCHIVE