Welcome to Kira's Blog! have fun here.Follow me and leave a tag │FollowDashboard│ to enlarge the page press Ctrl and scroll ur mouse
*叶诗嗒部落格*
ABOUT ENTRY LINKS Tutorial Credits

嘿嘿~
Wednesday, October 26, 2011 • 10:31:00 AM • 0 comments

原来酱紫就可以拍到他了~~
前几天要拍的时候他还闪闪缩缩的


今天早上我终于拍到了我表哥的样子~~XD
讲我嗒谦不帅?
还说如果谦很帅他也就更帅之类的白痴话~
我要报仇啦!


这个就是他啦~我的二表哥...
Blek~
我没有在你的照片乱乱edit已经很好咯~
哼!谦是最帅的!
你是最丑的!!blek~~~XP

=叶诗=

Labels:



PASTFUTURE

Status

hover the picture to watch the status~
划过图片观看状态~



online

Tanslate



Music



GIVE ME YOUR WORDS



BLOG ARCHIVE